piątek, 24 lipca 2015

#10 before I die...

Ostatnio czytając bloga zainspirowałam się jednym postem. Jest to według mnie idealny pomysł na notkę. Dosyć popularny tag, a mianowicie BEFORE I DIE...zanim umrę...
Inaczej lista marzeń, rzeczy, które chcę zrobić przed śmiercią. Byłodosyć duży problem w wybraniu kilku obrazków, ale dałam radę. Oto kilka z nich:

1. Kupić wszystkie książki, które chcę


2. Spotkać wszystkich moich idoli

3. Mieć swoją wymarzoną pracę

4. Mieć lepsze wyniki w szkole w tym roku

5. Zafarbować włosy na szalony kolor

6. Sprawić, że mój pokój będzie wyglądać perfekcyjnie

7. Zrobić sobie tatuaż

8. Lecieć samolotem

9. Wygrać na loterii

10. Ukończyć studia

11. Odwiedzić Magiczny Świat Harry'ego Pottera

12. Moje dzieci będą dorastać z Harrym Potterem

13. Spróbować piwa kremowego

14. Zwiedzić Australie

15. Podszkolić swój angielski

16. Pójść na festiwal Coachelli

17. Zrobić kolczyk w nosie

To te podstawowe i najbardziej "pożądane" :D A jakie są wasze marzenia? Możecie je wyszukać tutaj: KLIK

8 komentarzy:

  1. Fajne marzenia :) Też chcę spróbować Kremowego Piwa z HP <3

    Zapraszam na nowy przepis
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  2. haha kremowe piwo to by było coś:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna lista! Podoba mi się ten wpis, jest taki oryginalny i inny <3
    U mnie, osobiście, większość rzeczy się pokrywa z twoimi marzeniami!
    Pozdrawiam cieplutko :3

    OdpowiedzUsuń
  4. kremowe piwo jest naprawde pyszneeeeeeee <3 przed śmiercią koniecznie chce polecieć do nowego jorku i spełnić wszystkie moje marzenia :) bardzo fajny blog ! dodaje do obserwujących :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe marzenia, ja niektóre z tych co wymieniłaś już spełniłam, ale nadal mam marzenia i bardzo chciałabym je spełnić :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nic, tylko trzeba dążyć do realizacji marzeń! trzymam kciuki! :) :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzoooo motywującyyy posttt! XD
    Super masz marzenia :3
    Pozdrawiam i zapraszam:)
    http://zywiolowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci powodzenia w realizacji tych marzeń!:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

• dziękuję za jakąkolwiek chęć do przeczytania posta oraz odwiedzin mojego bloga :)
• podoba ci się mój blog? zaobserwuj
•wzajemna obserwacja? zawsze mile widziana!