środa, 22 lipca 2015

#9 powrót

Witajcie kochani po krótkiej przerwie :)
Z racji tego, że nareszcie mam dostęp do mojego laptopa to musi pojawić się nowy wpis. W poniedziałek wróciłam z Czech, a dokładnie Harrachova. Nie była to moja pierwsza wizyta tam i pewnie nie ostatnia. Pobyt tam był bardzo udany, w super towarzystwie i mile spędzonym czasie. Pogoda tam była czasami nie do zniesienia, strasznie gorąco. Na szczęście jednego dnia zawitał nas deszcz. Przy okazji zwiedziliśmy również Liberec oraz Szklarską Porębę. Dzielę się z wami zdjęciami;



Oczywiście jako wielka fanka kamieni szlachetnych nie mogłam wyjechać bez nich oraz bez atlasu, który już zakupiłam w Szklarskiej. Może w przyszłych notkach pochwalę się moją kolekcją..

To na tyle. Następny wpis, który opublikuje będzie inspiracją od tego oto bloga; http://kolorowa-szachownica.blogspot.com/

ale to przekonacie się niedługo..



2 komentarze:

  1. Jakie piękne widoki. *.* Zdjęcia też zrobiłaś ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne te zdjecia! No to czekam na kolejny wpis :D

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

• dziękuję za jakąkolwiek chęć do przeczytania posta oraz odwiedzin mojego bloga :)
• podoba ci się mój blog? zaobserwuj
•wzajemna obserwacja? zawsze mile widziana!