środa, 15 lipca 2015

#6 wednesday

Hej wszystkim :)

Jak wam leci dzisiejszy dzień? U mnie był trochę męczący, od rana boli mnie kręgosłup, chodzę zmęczona i jestem w gburowatym nastroju. Ostatnio dużo rzeczy się dzieję i nie nadążam z pisaniem bloga. Na szczęście jestem po długiej i gorącej kąpieli, więc mam czas na napisanie notki. 

W każdym razie, byłam dzisiaj zrobić nowe paznokcie. Na początku miałam inną koncepcje, jednak okazało się, że kosmetyczka miała wodne naklejki na paznokcie, dopasowane w sam raz do moich zainteresowań, więc nie mogłam im odmówić. Tak się prezentują.


Jestem z nich strasznie zadowolona :) Jak na razie są to najlepsze paznokcie jakie miałam.

Natomiast tak reprezentował się mój dzisiejszy outfit.




- spodnie New Yorker
- bluzka Reserved
- bransoletki House
- buty H&M
- torebka H&M
- kurtka KappAhl


Po kosmetyczce udałam się z powrotem do domu, gdzie czekała na mnie paczka z nowymi butami. Niestety, są strasznie pozdzierane i jestem zmuszona je zwrócić... Dlatego dla ukojenia mojego smutku musiałam zrobić sobie coś do jedzenia. Nie było to nic innego jak owsianka. Tym razem bananowo - orzechowo - czekoladowa. Najlepsza jak do tej pory, dla mnie. Przepis na nią opublikuje w następnej notce. 
Od późnego południa zajmowałam się czymś niezbyt normalnym? Z racji tego, iż jestem wielką fanką Harry'ego Pottera, magii, zjawisk paranormalnych i innych pozaziemskich rzeczy, zaczęłam robić własne notatki na ten temat. Och gdybym tylko miała taką chrapkę na uczenie się przedmiotów szkolnych jak na ezoterykę. Sądzę, że runy, numerologia i historia tych niewyjaśnionych rzeczy jest bardziej interesująca. No ale cóż... W każdym razie spędziłam pół dnia na spisywaniu notatek w wordzie na te tematy. Co te wakacje robią z ludźmi?

Sądzę, że to wszystko w tym poście. Dokładnie za 7h wyjeżdżam do Warszawy z kuzynami i nie mogę się doczekać. Nigdy tam nie byłam i jestem ciekawa tego miejsca. Wrażeniami i zdjęciami podzielę się potem.

Dobranoc!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

• dziękuję za jakąkolwiek chęć do przeczytania posta oraz odwiedzin mojego bloga :)
• podoba ci się mój blog? zaobserwuj
•wzajemna obserwacja? zawsze mile widziana!