piątek, 17 lipca 2015

#8 warsaw!

Właśnie wczoraj po raz pierwszy byłam w Warszawie. Mimo iż nie zwiedziłam zbyt wiele, ze względu, gdyż był to wyjazd urzędowy mojego kuzyna, wiec zabrałam się razem z nim. Nie obyło się bez odwiedzenia Galerii Mokotów, która według mnie nie jest aż taka godna zwrócenia uwagi. Mało sklepów odzieżowych z najbardziej znanymi markami. W większości sklepy wysokiej klasy, gdzie nawet nie wchodziłam. Jednak znalazłam nowy sklep z ciuchami i zaliczam go do jednego z moich ulubionych. Ubrania tam są tym czego od zawsze szukałam. Niestety, ceny również wysokie jak na niektóre szmatki. Sądzę, że gdyby nie promocje tam, to z niczym bym nie wyszła.



Po lewej stronie bluzka ze Stradivariusa, a po prawej kupione w sklepie, o którym wspomniałam wcześniej Springfield. Sweterek kosztował przed przeceną 120 zł...jednak udało mi się go kupić za 40 :D

Po południu chcieliśmy zwiedzić co nieco, jednak udało się pojechać tylko do Łazienek Królewskich. Ale nie narzekam! Muszę powiedzieć, że to wspaniałe miejsce. Cisza, spokój, piękne widoki i natura...Sądzę, że nie będzie to moja ostatnia wizyta tam.

Wydaję mi się, że to wszystko. Wszystkim, którzy nie byli jeszcze w Warszawie, mogę polecić te miasto. Nie będziecie żałować. Na samym dole możecie zobaczyć kilka zdjęć z mojej podróży, nie wiele, jednak w telefonie mam ich więcej. 

A jakie są wasze wakacyjne plany? Gdzie macie zamiar jechać? A może już byliście gdzieś? Pochwalcie się, a ja zmykam pakować się...Dzisiaj znowu wyjazd :D


3 komentarze:

  1. Fajnie, że udało Ci się zrobić zakupy i jesteś zadowolona. Łazienki są piękne niedawno byłam...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Galeria mokotów to nie jest najlepsze miejsce, bardziej polecam złote tarasy czy arkadię. Więcej sklepów i każdy coś znajdzie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

• dziękuję za jakąkolwiek chęć do przeczytania posta oraz odwiedzin mojego bloga :)
• podoba ci się mój blog? zaobserwuj
•wzajemna obserwacja? zawsze mile widziana!